QUI SOM?

formaciocontactcenter.cat sorgeix per donar resposta a les necessitats formatives i d’assessorament als Contact Center de casa nostra. En els transcurs dels darrers anys, s’ha evidenciat un creixement notable del sector, tant a nivell de volum d’activitat com en els diferents àmbits d’actuació. Ara bé, de la mateixa manera que s’admet aquesta evolució positiva en el punt esmentat, resten a dia d’avui, massa mancances en els aspectes organitzatius, de gestió de RR.HH així com en les habilitats pròpies del sector (venta telefònica, habilitats de comunicació verbal, etc.).

Des de formaciocontactcenter.cat volem aportar coneixements pràctics i, alhora, introduir elements nous (Coaching, Intracomunicació, gestió amb valors esportius, etc.) que ajudin a assolir l’excel•lència en el nivell de servei dels nostres Contact Center.

Totes aquestes realitats esdevenen el motiu de la nostra existència, fruit del respecte per a totes les persones que, dia a dia atenen, emeten i gestionen trucades.

Antoni Albiol

Antoni Albiol és consultor i formador de Recursos Humans, especializat en l’àmbit de Contact Centers. Des del 2001 ofereix conferències i ponències en totes les matèries relacionades amb l’àmbit de RR.HH. i Atenció al Client.

Professor, des del 2006, del Màster de Recursos Humans en Contact Center, és també l’autor /tutor del Curs Superior on-line en RR.HH. en Contact Centers que organitza l’ICEMD (Instituto de Comercio Exterior y Márketing Directo). Alhora, forma part de l’AEECC (Associació Espanyola d'Experts en Centres de Contacte amb Clients).

S’ha format com Co-Active Coach amb CTI (Coaches Training Institute), primera escola acreditada per la International Coach Federation (ICF).

A l’any 1995 va començar com agent telefònic en el Centre d’Atenció a Usuari del Grup Caixa Penedès on, anys més tard (2002), va acabar convertir-se en el màxim responsable del seu Contact Center. Posteriorment, va ser nomenat (2007) Cap d’Operacions del Servei Mèdic del RACC.

Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. A més a més, té la Diplomatura en Post-grau en Economia i Gestió de la Hisenda Autonòmica i Local per la Universitat de Barcelona. En l’actualitat realitza el Treball Final de Carrera de la Llicenciatura en Humanitats a la Universitat Oberta de Catalunya.

És Entrenador Nacional d’Hoquei Patins, amb més de 25 anys d’experiència acumulada.

 

 

Antoni Cruz

Antoni Cruz, té més de vint anys d'experiència al sector de Contact Center, tant a nivell d’usuari i com d’outsourcer. Ha implementat i consolidat projectes en companyies multinacionals de diferents sectors (Financer, Assegurances, Utilities, Telecomunicacions, Editorial, Pharma, Automoció, Administració pública, etc.).

Professor de l'ICEMD-ESIC en els programes de Contact Center i Màrqueting Directe i Relacional des del 2000. És membre de l’ AEECC (Associació Espanyola d'Experts en Centres de Contacte amb Clients).

Fundador i CEO del Grup Aedea Comunicación, especialitzat en consultoria estratègica i en la prestació de serveis de Contact Center.

Ha sigut Director Adjunt del Grup Sintagma, Agència de Comunicació i Màrqueting directe i interactiu, encapçalant la Direcció de CRM &Contact Center Consulting. Per la seva part, dins de Deutsche Bank SAE, va dirigir les àrees de Banca Telefónica, Màrqueting, CRM i de la Banca on line i Electrònica, essent membre del Comitè de Direcció de la filial de serveis de Call Center i Processing .

Finalment, destaca la seva experiència de gestió com a directiu en el sector financer ("La Caixa"), de Comunicació i Publicitat ( DMBB Telemàrqueting SA, del Grup D'Arcy i Banca Catalana), de Venda Directa (Cros Selling SA, del Grup CEAC ) i de Serveis d'outsourcing de Call Center (TGT, Tecnologia i Gestió Telefónica, del Grup AGM -Aigües de Barcelona-)

Llicenciat en Ciències Empresarials i MBA per ESADE, és també Tècnic Diplomat en Comunitat Econòmica Europea per la Generalitat de Catalunya i el Ministeri d’Afers Exteriors.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com