Valor afegit

  • TENIM EXPERIÈNCIA

    Els nostres anys d’experiència gestionant i dirigint Contact Centers ens permeten conèixer, de primera mà, la realitat d’aquest món tan apassionant. Vam començar, fa uns quants anys, atenent trucades quan no existien els cascs telefònics i aquesta experiència ens permet esdevenir autèntics especialistes i aportar un incalculable valor afegit en el nostre assessorament als Contact Centers.

  • AJUDEM ALS NOSTRES CLIENTS

    Ens impliquem a fons amb els nostres clients, en els seus projectes, en les seves idees i, sobretot, en la seva gent. Treballem plegats vers un objectiu que esdevé comú: la competitivitat màxima dels nostres clients. I ho fem aportant proactivitat, eficiència i compromís.

  • CREIEM EN LES PERSONES

    El món dels Contact Centers ha gaudit en els darrers any de nombroses innovacions tecnològiques que no cal desmerèixer. Ara bé, nosaltres apostem amb fermesa per dignificar el capital humà dels nostres centres. Com ho fem? Senzillament, acompanyant-los en el seu creixement professional perquè trobin, en el lloc de treball, la seva màxima realització i esdevinguin professionals implicats i motivats per a la seva tasca diària.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com