FORMACIÓ RR.HH. > Els comandaments intermedis: L'element clau de la gestió de RR.HH.

  • INTRODUCCIÓ:

    Cal ensenyar als supervisors i coordinadors a gestionar el dia a dia del seus equips. Des del seu autoconeixement els ajudem a utilitzar la proactivitat i les habilitats de comunicació així com a ser equitatius i flexibles.

  • CONTINGUT:
    1. 1. EL CONTEXT HISTÒRIC COM A PUNT DE PARTIDA D’ANÀLISI.
    2. 2. L’AUTOCONEIXEMENT:
    3. 3. COM SUPERAR LA DIFICULTAT DE LA DOBLE COMUNICACIÓ?
    4. 4. LES HABILITATS PRINCIPALS DE GESTIÓ:
    5. 5. EL COMANDAMENT COM A COACH DE L’EQUIP:
  • A QUI VA DIRIGIT (*):
    • - Caps d’Equip.
    • - Supervisors.
    • - Coordinadors.

    (*) En funció del dimensionament del Centre.

  • DURADA:
    • - 3 sessions de 8 hores.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com