CONSULTORIA

El nostre servei de consultoria engloba des de la definició estratègica fins a l’organització del propi Contact Center i, fins i tot, l’externalització del servei amb l’objectiu d’optimitzar el rendiment del nostre Centre de Contacte.

Tota plataforma de Contact Center requereix la gestió més eficient pel que fa a l’operativa, la tecnologia, els RRHH i la relació amb el client. Sovint, tots aquests aspectes són coneguts pels responsables. Ara bé, la pressió del dia a dia no els permet analitzar-los amb la deguda cura i capacitat analítica.

Com a consultors independents treballem per a implementar la solució òptima per a les necessitats particulars de cada Contact Center. El nostre coneixement i experiència pràctica ens permet ajudar a assolir els objectius com ara augmentar l'eficàcia de les vendes, millorar els índexs de satisfacció del client o bé reduir els costos:

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com