CONSULTORIA > Com millorem el rendiment de la plataforma?

Quin és el rendiment actual del nostre Contact Center? A partir d’aquesta anàlisi inicial on observem quins són els punts forts i febles del nostre Centre, avaluem i proposem quines són les implementacions possibles i en quin ordre s’han d’executar.

El nostre procés d'anàlisi implica :

  • Escoltar trucades i observar canals alternatius de contacte ( e-mail...)
  • Mistery Shopper per conèixer l'experiència del Client
  • Entendre el procés global de negoci i adaptar les competències personals als objectius del negoci.
  • Avaluar la tecnologia des d'una perspectiva d'usuari.
  • Revisar els indicadors clau (KPI’s) com a mesura d’eficiència.
  • Revisar mètodes de planificació de tasques i previsió de càrregues de treball.
  • Entendre l’enfocament de la gestió d'equips i la seva vinculació amb els processos de desenvolupament de les persones ( selecció, formació, motivació..)

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com