CONSULTORIA > Quines són les alternatives per augmentar els ingressos?

Els Centres de Contacte són canals clau pel desenvolupament de negoci, bé perquè emeten trucades de venta o activitats de màrketing per telèfon; bé perquè s’ofereix suport a internet per vendes on line o bé perquè s’atenen trucades entrants com a resposta a campanyes publicitàries.

Presentem, com millorar l'eficiència de les activitats de vendes i així obtenir un major retorn de la inversió :

  • Fent més proactiva la emissió de trucades i millorant el rati de contractació
  • Augmentant els índexs de conversió en vendes.
  • Focalitzant l’ adequat mix de productes i segments en les promocions.
  • Creant l'ambient que meni a una cultura de vendes atractiva en el suport a les activitats comercials i de màrketing.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com