CONSULTORIA > De quina manera reduïm els costos?

En tot ambient competitiu, tenim la pressió per reduir costos. Per a molts serveis d'atenció al client, mentre les persones esdevenen l’actiu més important, els cost salarial és l'element essencial del cost total.

Com assessors entenem que hem de trobar l’equilibri perquè el nostre Centre de Contacte sigui el més eficient possible.

Això significa entendre el valor real que els nostres col•laboradors poden aportar als clients. Per altra banda, també hem de copsar quins són les tasques i processos que provoquen que la plataforma sigui un lloc agradable per a treballar.

La reducció de costos s’aconsegueix mitjançant dos sistemes :

  • La retenció de personal: mètode clau per evitar els costos inherents a la selecció i a la formació en què s’incorre fins que les noves incorporacions esdevenen productives.
  • L’autoservei: analitza aquells processos amb clients que es poden automatitzar amb les noves tecnologies de veu.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com